Pagina's

zaterdag 31 december 2022

Verjaardagskaart voor mijn broer

Speciale verjaardagskaart

Waarbij ik gebruik maak van de DDBD stencil in pak 470.713.737
Ik wilde graag andere kaarten proberen te maken, dit is ook een kaart die ik nog niet eerder heb gemaakt. 
Ik heb deze voor mijn broer gemaakt, hij is 16 december 40 jaar geworden. 

Ik had in eerste instantie een leuk gezamenlijk cadeau bedacht, een cadeaubon voor een kleding item. Toen bedacht ik dat ik deze stencil nog had en was dit gelijk een gelegenheid om deze stencil te gebruiken.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.. 

Gebruikte artikelen:
☑ DDBD stencil in pak 470.713.737
☑ MD Pretty paper bloc - Men only
☑ Knoopjes, gekocht op de markt
☑ Sakura Gelly Roll White









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie op deze blog zou ik erg leuk vinden :)