Pagina's

dinsdag 1 februari 2022

Wat doe jij met Valentijnsdag? + kleine update over mij.

Kleine update over mijzelf…
Na een periode van een paar maanden, begin ik de smaak weer te pakken om kaarten te maken. Heb tijdje in rotzooi gezeten door de renovatie van mijn woning. Waardoor alles vies, vol lag en mijn energie niveau erg laag was en mijn hoofd liep een beetje over van deze puinhoop en de winterperiode werkt voor mij ook niet bepaald mee. (jaarlijkse probleem)

Ben nog niet klaar in mijn woning, er moet nog van alles geschilderd worden. Dit doe ik allemaal in etappes. Na dat ik mijn slaapkamer had geverfd, ben ik wel even klaar met verven. 

Op naar Valentijnsdag….
We zitten alweer aan het einde van januari 2022 en over 18 dagen is het Valentijnsdag. Doe jij iets speciaals op deze dag met jou geliefde? Of ga je iemand anoniem verassen? 

Ik heb afgelopen week niet stil gezeten. Kreeg spontaan een idee om een paar valentijnskaarten te maken. 

Dit zijn ze geworden… laat hieronder een reactie achter over wat je van de kaart vind en wat jij gaat doen op Valentijnsdag of doe je hier niet aan? Let me no!

Gebruikte artikelen
- Linnenkarton
- Nuvo drops crystal: Simple white gloss & Morning Dew
- Ranger Archival Ink-Jet black
- Jabbertje Balloons (JBD10004)
- Marianne Design - JIJ (KJ1726)
- Joy! Crafts - Little Happiness *Flowers*
- Snijmal ‘boom’ (AlliExpress of Wish)



Gebruikte artikelen
- Linnenkarton 
- Marianne Design - JIJ (KJ1726)
- Marianne Design - Slim Line Banners (CR1538)
- Nuvo drops crystal: Metallic - Autumn red



Gebruikte artikelen 
- Linnenkarton
- Marianne Design - JIJ (KJ1726)
- Marianne Design - Cupcake (COL1481)
- Nuvo drops crystal: Metallic - Autumn red








2 opmerkingen:

Een reactie op deze blog zou ik erg leuk vinden :)