Pagina's

zaterdag 25 januari 2020

1# Valentijnskaarten


Valentijnsdag komt steeds dichter bij. Daarom ben ik alweer druk bezig om hiervoor mooie kaarten te maken. Het blijft toch altijd weer een kunst om iets te verzinnen. Dit keer heb ik paar kaarten gemaakt uit het boek 'mijn hobbykaart xl' en uit 'stitch and do' pakket.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Binnenkort laat ik jullie er nog 3 zien, deze zijn bijna klaar.

Je kunt mij ook volgen op Instagram en Facebook.

Doe jullie aan valentijn en wat doen jullie zoals?
Laat hier onder weten....










 Voorkant en Binnenkant



1 opmerking:

  1. Wat een mooie valentijnskaarten staan hier.
    Ook mooi borduurwerk.
    Papier bij mij was van de action.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie op deze blog zou ik erg leuk vinden :)