Pagina's

zaterdag 11 mei 2019

#1 Bullet Journal - This is me!



#1 Bullet Journal - This is me!

Al een tijdje zie ik steeds van die leuke pagina uit een 'bullet journaal' (BuJo) en in de winkel zag ik ook al van alles liggen hiervan. Nu ga ik dit zelf ook proberen.

Bullet Journal wat is dit nauw eigenlijk.
Een bullet journal (BuJo) is een agenda met lijstjes zoals een to-do-list, geld sparen, afvalschema, taken etc. en dingen wat je bezig houdt. Zelf wil ik er een soort van dagboek van maken en tussen door her en der een lijst zoals een 'huishoud planner'. 

Moet eerlijk zeggen dat ik het wel moeilijk vindt om wat te creëren. Hou ook veel inspiratie weg van 'pinterest' en volg via youtube een kanaal van 'Creachick'.

Ik zal proberen om af en toe een pagina uit mijn bullet journal te laten zien.
Ik zal niet dagelijks hier in bezig zijn. Omdat ik ook andere hobby's heb zoals tekenen en kaarten maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie op deze blog zou ik erg leuk vinden :)